Termat dhe Kushtet e Përdorimit
PËR OFRIMIN E SHËRBIMEVE PËRMES PLATFORMËS E-MEDICINE
Të nderuar përdorues të platformës së E-medicine,
Në vijim, ne paraqesim Kushtet tona të Përgjithshme për ofrimin e shërbimeve përmes platformës së E-medicine (në tekstin e mëtejmë “Kushtet dhe Kushtet e Përgjithshme“). Nëse filloni të përdorni shërbimet e platformës së E-medicine, ju pranoni këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme dhe konfirmoni që i keni lexuar, kuptuar dhe pranuar ato.
Këto Kushte të Përgjithshme rregullojnë kushtet për ofrimin e shërbimeve shëndetësore, të drejtat dhe detyrimet e Përdoruesve të Platformës dhe çështje të tjera të rëndësishme për funksionimin e Platformës.
platformës së E-medicine është Kompania për Ndërmjetësim dhe Shërbime VCG TELEMEDICON DOOEL Shkup, e regjistruar në regjistrin tregtar më 01.12.2022, me seli në rrugën Vostanicka numër 2-lok.1, Shkup-Qendër, me EMB S. 7644884 dhe EDB 4080022610960, regjistruar me aktivitet prioritar/ kod të ardhurash kryesore 86.22 – Veprimtaritë e praktikës mjekësore specialistike, me email kontakti info@e-medicine.mk (në tekstin e mëtejmë ” Kompania“).
PËRKUFIZIMET
Në vijim, ne ofrojmë një shpjegim të termave të përdorur në këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme:
“Dosja elektronike mjekësore” i referohet dosjes që përmban të dhëna personale dhe informacione mjekësore, të dhëna, diagnoza nga Përdoruesi i Platformës me Mjekun – Personi për konsultime mjekësore përmes Platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com ( ndërkombëtare domain ), për qëllime të mundësimit të shërbimeve të Telemjekësisë;
“Telemjeksi” i referohet mjekësisë së bazuar në prova që përdor teknologjinë shëndetësore, e cila është një lloj aktiviteti këshillues që përfshin shkëmbimin e informacionit mjekësor me ndihmën e teknologjisë së informacionit dhe komunikimit për qëllime këshillimi me qëllim përmirësimin e gjendjes shëndetësore të Përdoruesit të Platformës, në fushën e këshillimit që lidhet me diagnostikimin, trajtimin dhe monitorimin e të njëjtës, si dhe në fushën e shkëmbimit të ekspertëve, në përputhje me ligjin e shëndetit dhe mendimin e ekspertëve. atë;
“Ligji për mbrojtje shëndetësore” i referohet Ligjit për kujdesin shëndetësor (“Gazeta zyrtare e Republikës së Maqedonisë” nr. 43/12, 145/12, 87/13, 164/13, 39/14, 43/14, 132/14, 188/115, 161/14 192/15, 17/16, 37/16, 20/19 dhe “Gazeta Zyrtare e Republikës së Maqedonisë së Veriut” nr. 199/23, 236/23, 263/23, 30/24 dhe 74/24).
“Shërbimet e telemjekësisë” i referohet një aktiviteti ose procedurë të veçantë këshillimore në kuadër të trajtimit shëndetësor të përdoruesve të platformës të kryer nga Mjekët – Personat që ofrojnë konsultime mjekësore, gjegjësisht shërbime që konsistojnë në shkëmbimin dhe ofrimin e informacionit mjekësor këshillues dhe shërbimeve shëndetësore nga Telemjekësia përmes Platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com (ndërkombëtare domain), i ndërmjetësuar nga dhe nëpërmjet Platformës, e cila është në pronësi të Administratorit, e kërkuar nga Përdoruesi i Platformës dhe e ofruar nga Mjeku – Personi Këshillues Mjekësor për qëllime këshillimi me qëllim përmirësimin e trajtimit shëndetësor të Përdoruesit të Platformës, në fushën e këshillimit në lidhje me diagnostikimin, trajtimin dhe monitorimin e Përdoruesit të Platformës, si dhe në fushën e konsultimit të dhënë nga eksperti për shkëmbimin e mendimeve. kujdesin shëndetësor të Përdoruesit të Platformës;
“Këshilla mjekësore” i referohet informacioneve dhe konsultimeve të përgjithshme këshilluese mjekësore, të cilat shkëmbehen në formën e shërbimeve të Telemjeksisë të ndërmjetësuara nga dhe përmes Platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com ( ndërkombëtare domain ).;
“Kushtet e përgjithshme të platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com (ndërkombëtare domain)” i referohet Kushteve të Përgjithshme të Përdorimit të Platformës, në bazë të të cilave kryhen Shërbimet;
“Mjeku – Personi për konsultim mjekësor” nënkupton personin mjekësor dhe punonjësin shëndetësor që plotëson të gjitha kërkesat ligjore për të ofruar shërbime shëndetësore këshillimore nëpërmjet Platformës në një fushë të caktuar mjekësore, i cili është gjithashtu i regjistruar në regjistrin e profesionistëve shëndetësorë dhe ka licencë pune, zotëron cilësitë dhe përvojën e kërkuar në një fushë specifike mjekësore;
“Përdorues i platformës” ose “Përdorues” i referohet një personi që regjistrohet si përdorues dhe/ose identifikohet për të kërkuar shërbime të Telemjeksisë nga një zonë e caktuar mjekësore, në një takim të planifikuar më parë me një mjek – Personi për konsultë mjekësore, kundrejt një tarife të caktuar;
“Administrator i Platformës” i referohet personit juridik pronar të Platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com ( ndërkombëtar domain ) dhe/ose nga persona të autorizuar nga i njëjti, të cilët përmes një profili të veçantë mundësojnë mbarëvajtjen e shërbimeve të Telemjekësisë dhe që shfaqet në cilësinë e ndërmjetësit, që mundëson dhe menaxhon marrëdhënien ndërmjet Përdoruesit të Platformës dhe Mjekut – Personi për konsultime mjekësore nëpërmjet përdorimit të softuerit të posaçëm për shkëmbimin dhe ofrimin e informacionit mjekësor këshillimor dhe shërbimeve shëndetësore, me mbledhjen elektronike të shërbimeve të duhura telemedike;
Platforma E–medicine, www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com (ndërkombëtare domain)” i referohet një platforme të posaçme teknologjike që, nëpërmjet softuerit special me inteligjencë artificiale , me 3 (tre) përdorues bazë (përdorues ndërfaqe) me detaje të ndryshme për secilën prej tyre, të krijuar ekskluzivisht për një qëllim të veçantë, në pronësi dhe menaxhim nga Administratori, i cili ndërmjetëson dhe që është krijuar për të mundësuar mbarëvajtjen dhe aktivizimin e shërbimeve të telemjekësisë , të kërkuara duke hyrë në një profil të posaçëm nga një Përdorues i Platformës dhe të mundësuar nga profili i veçantë i një Mjeku – Personi për konsultime mjekësore, pas një orari të caktuar shërbimi mjekësor, në kohën e kërkuar nga pika e telemedicinës përkatëse. dhe me një tarifë të caktuar, me faturim elektronik përmes Platformës www.e-medicine.mk dhe www.e-caremedicine.com (ndërkombëtare domain);
“Termi” i referohet një dite dhe ore të përcaktuar saktësisht në një orar të përgatitur paraprakisht me kushte të propozuara për aktivizimin e shërbimeve të telemjekësisë nga Mjeku – Personi për konsultime mjekësore , të dorëzuar te Administratori i platformës, i përzgjedhur dhe i rezervuar paraprakisht nga Përdoruesi i Platformës, me një kohëzgjatje maksimale prej 30 minutash, gjatë së cilës bëhet kontakti i drejtpërdrejtë ndërmjet Përdoruesit të Platformës dhe Platformës për mjekësi , nëpërmjet konsultimit mjekësor – Për mjekun.
PËRSHKRIMI I SHËRBIMIT DHE INFORMACION I PËRGJITHSHËM
Platforma e E-medicine funksionon si ndërmjetëse duke lidhur Përdoruesit e Platformës me Mjekët – Persona për konsultime mjekësore për të ofruar Këshilla Mjekësore për nevojat e Përdoruesve të Platformës (konsultime këshillimore online në lidhje me diagnostikimin, trajtimin dhe vëzhgimin/monitorimin).
Pjesëmarrja e Kompanisë në procesin e ndërmjetësimit nënkupton dhe kufizohet në ofrimin e shërbimeve të ndërmjetësimit, pra redaktimi dhe mirëmbajtja e Platformës, mbajtja e profileve të Mjekëve – Personave për konsultime mjekësore dhe Përdoruesve të Platformës, duke mundësuar komunikimin mes tyre dhe faturimin e shërbimeve.
Shoqëria dhe Mjekët – Persona për konsultime mjekësore, funksionojnë si subjekte të pavarura dhe bashkëpunimi ndërmjet tyre nuk nënkupton krijimin e marrëdhënies punëdhënës-punonjës, as ndonjë formë të përbashkët.
Mjeku – Personi për Konsulencë Mjekësore është përgjegjës në mënyrë të pavarur për shërbimet që u ofron Përdoruesve të Platformës, dhe Kompania nuk ofron udhëzime profesionale për mënyrën e kryerjes së shërbimeve profesionale nga Mjekët – Personi për Konsulencë Mjekësore dhe as nuk ndikon në asnjë mënyrë në mënyrën sipas së cilës shërbimet ofrohen për Përdoruesit e Platformës. Megjithatë, Shoqëria mund të ndërpresë bashkëpunimin me Mjekun – Personat për konsultime mjekësore në rast të plotësimit të kushteve të përcaktuara nga këto Kushte të Përgjithshme ose akte ose marrëveshje të tjera të Kompanisë.
Duke qenë se shërbimet ofrohen nëpërmjet teknologjisë së informacionit dhe komunikimit, theksojmë se këshillat mjekësore në lidhje me diagnostikimin mund të jenë të kufizuara për shkak të mungesës së inspektimit të menjëhershëm nga Mjekët – Persona për konsultë mjekësore dhe se një konsultë e tillë nuk zëvendëson një vlerësim të plotë mjekësor apo ekzaminim fizik. Nëse Mjeku – Personi për konsultim mjekësor e sheh të nevojshme, ai mund të drejtojë Përdoruesin e Platformës për të kryer një ekzaminim fizik.
Në të njëjtën kohë, theksojmë se Platforma nuk ka për qëllim ofrimin e shërbimeve mjekësore emergjente apo trajtimin e kushteve të rënda shëndetësore. Nëse bëhet fjalë për një situatë të tillë, është e detyrueshme që Përdoruesit e Platformës të telefonojnë numrat e telefonit për ndihmë mjekësore urgjente dhe/ose të vizitojnë një institucion të duhur shëndetësor.
REGJISTRIMI DHE MËNYRA E SHFRYTËZIMIT TË PLATFORMËS
Për të përdorur shërbimet e Platformës së E-medicine, domethënë për të caktuar një takim nga Përdoruesi i Platformës, regjistrimi dhe krijimi i një profili është i detyrueshëm.
Përdorues të Platformës mund të jenë persona mbi 18 vjeç.
Gjatë regjistrimit, Përdoruesi i Platformës fut të dhënat e mëposhtme:
- Emri dhe mbiemri;
- Adresa e emailit;
- Gjinia;
- Numri i telefonit;
- Data e lindjes.
Në të njëjtën kohë, Përdoruesi në platformë fut një foto profili sipas zgjedhjes së tij, e cila nuk tregon domosdoshmërisht fytyrën e Përdoruesit, si dhe krijon një fjalëkalim për të hyrë në profil.
Pas regjistrimit të suksesshëm, Përdoruesi i Platformës mund të fillojë të përdorë Platformën e E-medicine.
Përdoruesi i regjistruar i Platformës së Aplikimit ka në dispozicion një listë të mjekëve – personave për konsultim mjekësor me biografitë e tyre të shkurtra dhe fushën e ekspertizës si dhe një kalendar takimesh falas për konsultim. Ky informacion ofrohet nga Mjekët – Personat e Konsulencës Mjekësore të cilët janë vetëm përgjegjës dhe garantojnë vërtetësinë e tij.
Me rastin e zgjedhjes së një takimi, Përdoruesi bën një zgjedhje edhe midis dy llojeve të mjeteve për ofrimin e shërbimeve, d.m.th. mjeteve të komunikimit përmes të cilave dëshiron të marrë Këshilla Mjekësore, përkatësisht:
- Këshilla mjekësore në internet chat, pra shkëmbim mesazhesh gjatë pranisë së njëkohshme të Përdoruesit dhe Mjekut – Personi për konsultë mjekësore;
- Këshilla mjekësore përmes video thirrjes dhe online chat , pra shkëmbim mesazhesh me praninë e njëkohshme të Përdoruesit dhe Mjekut – Personi për konsultë mjekësore.
Lista e çmimeve për ofrimin e këshillave mjekësore përmes secilit prej mjeteve të ndryshme të komunikimit dhe për secilën nga fushat shëndetësore individualisht është e disponueshme në faqen e internetit të Platformës.
Nëse vendoset për një video-telefonatë, Përdoruesi i Platformës është i detyruar të sigurojë të gjitha kushtet teknike të nevojshme për një lloj komunikimi të tillë, komunikimi me video bëhet në vetë Platformën përmes një lidhjeje të krijuar që Përdoruesi merr në një mesazh email. Në të kundërt, Kompania dhe Mjekët – Personat për konsultim mjekësor nuk mbajnë përgjegjësi për mosdhënien apo vështirësitë në ofrimin e Këshillave Mjekësore.
Kompania do të bëjë përpjekje për të ofruar shërbim të pandërprerë për Përdoruesit e Platformës. Megjithatë, për shkak të rrethanave jashtë kontrollit të Kompanisë (ndërprerje në furnizimin me energji elektrike, ndërprerje në lidhjen e internetit, fatkeqësi natyrore, etj.), Kompania nuk mund të garantojë që shërbimet do të jenë të disponueshme gjatë gjithë kohës.
Nëse Përdoruesi i Platformës zgjedh komunikimin pa video-telefonatë dhe Mjeku – Personi për konsultë mjekësore vlerëson se ka nevojë për të njëjtën gjë, ai mund ta drejtojë Përdoruesin në një video thirrje, për të cilën Përdoruesi duhet të caktojë sërish një takim.
Në rast nevoje, Mjeku – Personi i Konsulencës Mjekësore mund ta drejtojë Përdoruesin edhe në një ekzaminim fizik, për të cilin është caktuar edhe një takim i veçantë nëpërmjet një raporti të lëshuar nga Mjeku – Personi i Konsulencës Mjekësore ose nëpërmjet platformës së E- medicine.
Përdoruesi i Platformës është i vetëm përgjegjës për saktësinë e informacionit që ai i jep Mjekut – Personit për konsultë mjekësore.
KOMPENSIM PËR SHËRBIMET DHE MËNYRËN E PAGESËS
Përdoruesi i Platformës do të paguajë për çdo konsultë individualisht në përputhje me Listën e Çmimeve të Platformës.
Lista e çmimeve për secilin shërbim përcaktohet individualisht në Listën e Çmimeve të publikuar në Platformë.
Tarifa e përcaktuar nga Lista e Çmimeve përfshin tarifën e paguar Mjekut – Personit për konsultat mjekësore, si dhe komisionin ndërmjetësues për Kompaninë.t mjekut – personit për konsultë mjekësore, si dhe komisionin ndërmjetësues ndaj Kompanisë.
Pagesa në platformë
Tarifa për shërbimet e porositura nga Përdoruesi paguhet menjëherë përmes Platformës së E-medicine.
Kompania përdor llogarinë e mëposhtme për pranimin e mjeteve nga Përdoruesit e Platformës TS: 210-0764488401-58, NLB Banka AD Shkup.
Përdoruesi kryen pagesën me kartë pagese në Platformë (Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club), ku Përdoruesi duhet të fusë të dhënat e kartës së pagesës në formularin e sigurt të treguar në sit. Nëse transaksioni përfundon, Përdoruesi merr një njoftim për një transaksion të suksesshëm.
Informacioni i kartës së pagesës ruhet në një faqe të sigurt dhe të mbrojtur, të koduar dhe të paarritshëm për palët e treta gjatë procesit të pagesës. Të dhënat e kartës së pagesës nuk disponohen as për Platformën, edhe në rastet kur Përdoruesi do ta ruajë kartën e përdorur të pagesës në llogarinë e tij të përdoruesit.
Mjetet që do të derdhen në llogarinë e E- medicinës në denarë të Maqedonisë, në përputhje me ligjin për pagesë .
Përfshirja e bankave në realizimin e transaksioneve
Në procesin e kryerjes së transaksioneve të pagesave, bankat paraqiten si ofrues të shërbimeve të pagesave, pra një bankë në të cilën Kompania ka hapur një llogari transaksioni, banka/ t dhe bankat në të cilat Përdoruesit e Platformës kanë hapur llogaritë e tyre, si dhe një bankë në të cilën Mjekët – Persona për konsultime mjekësore kanë hapur llogari për marrjen e fondeve.
Si rezultat i mënyrës së përcaktuar të pagesës dhe pjesëmarrjes së bankave në proces, Përdoruesi i Platformës mund të ketë një kosto shtesë për pagesën e komisionit për realizimin e pagesës në bankë/ bankë , sipas rregulloreve përkatëse.
ANULIMI I AFATIT
Për një takim të caktuar jashtë paketave shumëmujore
Përdoruesi i Platformës ka të drejtë të anulojë takimin jo më vonë se 48 orë përpara mbajtjes së tij.
Në profilin e përdoruesit, në seksionin “Takimet”, shfaqen të gjitha takimet e realizuara, të planifikuara dhe të anuluara të përdoruesit. Nëse përdoruesi duhet të anulojë një takim, ai duhet të zgjedhë takimin e planifikuar dhe të klikojë në kutinë e anulimit të takimit.
Nëse takimi anulohet brenda periudhës së lejuar jo më vonë se 48 orë para realizimit të tij, Përdoruesit të Platformës do t’i kthehen fondet e mbajtura me anë të të cilave është bërë pagesa, pra në kartën e pagesës me të cilën është bërë pagesa.
Nëse Përdoruesi anulon takimin brenda një periudhe deri në 24 orë para realizimit të tij, Përdoruesit të Platformës do t’i mbahet 50% e fondeve të paguara, ndërsa 50% e mbetur do t’i kthehet kartës së pagesës me të cilën është bërë pagesa.
Nëse takimi anulohet pas skadimit të 24 orëve para realizimit të tij, fondet e paguara nuk do të rimbursohen. Ky informacion do të shfaqet qartë dhe dukshëm në formularin e pagesës, përpara se përdoruesi të konfirmojë pagesën, në mënyrë që të informohet në kohën e duhur për kushtet e anulimit dhe rimbursimit.
MBROJTJA E TË DREJTAVE TË AUTORIT DHE TË DREJTAVE TË PËRAFËRTA DHE TË DREJTAVE TJERA TË PRONËSISË INTELEKTUALE
Kompania ka të drejtën ekskluzive të autorit në Platformë, e cila përfshin të gjithë përmbajtjen e Platformës, ekranet vizuale, të dhënat dhe bazat e të dhënave, softuerin, kodin e programit dhe të ngjashme.
Ndalohet riprodhimi, shfaqja, shpërndarja ose përdorimi ndryshe i Platformës me çdo element të listuar për qëllime publike ose komerciale. Për çdo përdorim të Pathform-it në kundërshtim me këtë ndalim, Kompania ka të drejtë të fillojë procedurat e duhura përpara autoriteteve kompetente .
KUNDËRSHTIME, ANKESA DHE ZGJIDHJA E MOSMARRËVESHJEVE
Nëse Përdoruesi i Platformës ka vërejtje të caktuara në lidhje me shërbimin e ofruar nga Kompania përmes Platformës së E-medicine, ai mund të kontaktojë në adresën e- mail poplaki@e-medicine.mk pas së cilës Kompania do t’i shqyrtojë pretendimet e Përdoruesit të shërbimeve dhe do t’i përgjigjet kundërshtimit brenda 7 ditëve.
Nëse Përdoruesi i Platformës ka një ankesë specifike për shkak të veprimeve të Mjekut – Personi për konsultë mjekësore, brenda 5 ditëve, mund të paraqesë ankesë në të njëjtën mënyrë të përshkruar në paragrafin e mëparshëm.
Shoqëria shqyrton pretendimet nga ankesa, komunikon me Mjekun – Personi për konsultim mjekësor lidhur me pretendimet dhe me pëlqimin e Përdoruesit të Platformës shqyrton edhe regjistrimin e konsultës , pra komunikimin me shkrim me Përdoruesin (në varësi të mënyrës së kryerjes së shërbimit). Nëse konstatohet se Mjeku – Personi për Konsulencë mjekësore ka vepruar në kundërshtim me aktet e brendshme të Shoqërisë, marrëveshjen e bashkëpunimit ose rregulloret ligjore pozitive, Shoqëria mund të ndërpresë bashkëpunimin me Mjekun – Personi për konsultë mjekësore, si dhe të ndërmarrë veprime të tjera përkatëse ligjore.
Nëse konstatohet se Mjeku – Personi për konsultime mjekësore në mënyrë të pajustifikuar nuk ka marrë pjesë në takimin e planifikuar ose ka refuzuar të ofrojë shërbimin e kërkuar, Përdoruesit të Platformës do t’i kthehen fondet për konsultimin në gjendjen e tij në profilin e përdoruesit të platformës dhe ai do të ketë të drejtën për një konsultë të re në platformë.
Në të njëjtën kohë, Përdoruesi i Platformës mund ta zgjidhë mosmarrëveshjen në një procedurë të zgjidhjes së mosmarrëveshjeve jashtë gjykatës, në mënyrën e përcaktuar me Ligjin për Mbrojtjen e Konsumatorit.
Nëse metodat e mësipërme nuk e zgjidhin kontestin, kontesti mund të zgjidhet para gjykatës kompetente në Republikën e Maqedonisë së Veriut.
MBROJTJA E TË DHËNAVE PERSONALE
Kompania përpunon të dhënat personale të Përdoruesve të Platformës në përputhje me Politikën e Privatësisë të disponueshme në Platformë.
Për t’u informuar në mënyrë adekuate për të dhënat personale specifike që përdorim, si dhe për mënyrën e përpunimit, qëllimet e përpunimit, kohëzgjatjen e përpunimit, të drejtat tuaja në lidhje me përpunimin dhe informacione të tjera të rëndësishme, ju lutemi lexoni Politikën e Privatësisë.
GJUHA E KOMUNIKIMIT
Përmbajtja e platformës së E-medicine është në dispozicion të përdoruesve në maqedonisht, shqip dhe anglisht.
Gjuha e komunikimit me çdo Mjek – Personi Konsulent Mjekësor tregohet individualisht në profilin e Mjekut – Person Konsulent Mjekësor.
NDALIMI I ABUZIMIT DHE RRUMBULLAKIMIT TË PLATFORMËS
Përdoruesit e Platformës janë të detyruar të përdorin Platformën ekskluzivisht në përputhje me këto Shërbime të Përgjithshme, si dhe në përputhje me rregulloret ligjore pozitive.
Në veçanti, Përdoruesve të Platformës u ndalohet:
- Regjistrimi në Platformë me të dhëna personale të pasakta;
- Dhënia e informacionit të pasaktë për mjekët – Personi për konsultë mjekësore gjatë përdorimit të shërbimeve dhe/ose komunikimit me ta në mënyrë të papërshtatshme, veçanërisht duke përdorur fyerje, shpifje, gjuhë urrejtjeje, deklarata diskriminuese dhe lloje të tjera të komunikimit që nuk lejohen sipas rregulloreve pozitive;
- Dhënia e informacionit të pasaktë gjatë paraqitjes së një ankese për cilësinë e shërbimeve, si dhe përdorimi i komenteve fyese, diskriminuese, të turpshme ose çdo mënyrë tjetër komunikimi që nuk lejohet nga rregulloret pozitive;
- Mundësimi i një personi tjetër për të përdorur shërbimet e Patforma ;
- Shfaqja ose dërgimi i dokumenteve që përmbajnë viruse dhe/ose në çfarëdo mënyre mund të ndikojnë negativisht në Platformë;
- Shkarkimi dhe përdorimi i paligjshëm i të dhënave nga Platforma;
- Pamundësimi i funksionimit ose pengimi i funksionimit të Platformës në çfarëdo mënyre;
- Përdorimi i Platformës për çdo qëllim në kundërshtim me rregulloret pozitive.
Në të njëjtën kohë, Përdoruesve të Platformës u ndalohet çdo veprim i anashkalimit të Platformës, në veçanti:
- Caktimi i një konsulte me një mjek – person për konsultë mjekësore me të cilin ka rënë në kontakt përmes Platformës , pa ndërmjetësimin e fondeve të siguruara nga Platforma, dhe për të shmangur pagesën e një tarife ndërmjetësimi për kompaninë që administron platformën.
Në rast të njohurive të marra për kryerjen e veprimeve nga Përdoruesit e Platformës që janë në kundërshtim me rregulloret pozitive ose dispozitat e këtyre Kushteve të Përgjithshme, Shoqëria ka të drejtë të çaktivizojë Përdoruesin e Platformës në përdorimin e mëtejshëm të shërbimeve të Platformës, si dhe të nisë procedurat e duhura pranë autoriteteve kompetente.
VLEFSHMËRIA DHE NDRYSHIMET E KUSHTEVE TË PËRGJITHSHME TË BLERJES
Këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme hyjnë në fuqi më 1 Prill 2025 .
Për shkak të ndryshimeve të mundshme në funksionimin e Platformës, ndryshimeve në legjislacion dhe arsyeve të tjera, Kompania rezervon të drejtën të modifikojë këto Kushte dhe Kushte të Përgjithshme.
Termat dhe Kushtet e Përgjithshme aktuale me datën e hyrjes së tyre në fuqi do të jenë vazhdimisht të disponueshme në Platformë , kështu që Përdoruesit e Platformës mund të kenë një pasqyrë të tyre në çdo kohë.
Me respekt,
VCG TELEMEDICON SH.PK Shkup